Monday, March 22, 2010

nina nk bela ikan plis~

conversation between nina + emak..

nina: mak, bule ak nina nk bele ikan?
mak: heh? 
nina: plis...~ (muke innocent)
mak: huh.. tayah a.. bele je ikan fishville tu
nina: isk2.. =.='

hampe sgt~
sgt2!

luckily romeo yang baek hati bli ikan!!
hoyeah!!
aku tatau nape aku yg excited org laen bele ikan!
haha..
senget~

guess what?
i got the honor to give the names~
hoyeah!!!





1. seha
2. apek
3. juliet
4. romeo

huahaha..
mode: i'm happy..!
thanks romeo!
May Allah Bless~

8 comments:

HE said...

ritu guwa ade namapak menatang ni kat toronto...

adekah mereke seme adelah si apek, seha, romeo n juliet???

.h.o.p.e. said...

yess!!!!

huahaha..

lawa an???

=)

OCEAN ROVERS said...

lawa kot ikan-ikan tu man...
aku plan nak bele lame dah..

ape lagi..bele la ikan man!!!

otak sempit said...

gua mmg dh lame bele ikan der
leh ckp lagi

Azrul Azwar said...

emom, ko tak seswai r bela ikan..
bek ko bela AYAM!!

takpun, yang muke lbeyh kuang ngan ko..
tu haa, yg kat sabah tuh...ORANG UTAN. lbeyh kuang ko la tuh. pegi2!!~~

(apek? sepet ker ikan tuh?)

HE said...

betol ckp azrul tu wahai cik gomez...

aku dulu ade bela sepat
pastu aku bg kt abg aku sbb bapak aku bsing aku bela ikan

hahhahaaa~~

.h.o.p.e. said...

wawa- eleh.. dengki a tu.. nk bele, bele je la~ ceh~

herman- bele a ikan gak weh!! nnti tag aku tau!!

HE said...

mmg nk bele pon..
tp tggu aku dh kaye