Friday, October 29, 2010

second final exam in uniten~~

kawan2....
kite da final year..
5 tahun da bersame2..
korg la famili aku..
aku x bape rapat ngan korg slame ni
tp aku sayang korg gak..
kawan=famili
tu vocab aku blaja ble kat uniten
aku sayang korg.
sungguh..

exam sem1 2010/2011
exam kedua last kat uniten ni bebs..
all the hard works are going to be paid off gals..

3 subjects down, 3 more to go!
minna ganbatte neh!!!


pas paper bm-teruja sume soklan senang or teruja xsempat jawab in 2 hours..??

pas paper odit- masing2 call mama ngadu exam susah.. haha


nadz- rupe pas jawab exam bm


bha- semangat paking


belajar last2 minute b4 masuk dewan~~


penghafal terbaek..


meja nabihah depan tv~~

rak buku nabihah- novel, komik lg banyak dr teks books??

ish2...

nabihah's notes

nina nye table dpn tv~~



berdoa supaya x blank

study time dinihari

 last minute hafal b4 g dewan..~

nana yg slalu kacau nadz~

bha n wani yg poyos blaja

nadz n nina duk sblah toilet~~

wani yg x abes2 mhafal~

last minute efforts

pineh x senonoh~

mkn after exam... sume kebulur~~

May Allah Bless~

No comments: