Monday, January 31, 2011

the immature part of amanina~

okay saya tersangat jeles ble dapat tau fatin rezal nak g utp~
saya tersangat jeles lagi ble dpt tau saya xdpt g utp~
saya tersangat jeles ble fikir saya x dpt jumpe fatin rezal~
saya tersangat jeles ble fikir saya xdpt lepak ngan geng utp~
saya tersangat2 jeles~
n this feeling is killing me~~

why?
coz i dun have much time nk lepak2 lagi da~
i'm already going to the adulthood phase~
after grad, keje~
keje = bigger responsibilities~
responsibilities towards diri sndri btambah~ kn fikir kawen lagi~
responsibilities towards family lagi btambah~
oh lala~

call me coward, but i'm scared and i'm not lying~

a part of me wants to go to the phase,
but another part of me still wants to 'hoohaa'~

i hate the fact that the time has come for me to stop
hanging around with my utp gang~
hanging around with my frens~

because i love them~
and its hard to let go~

thinking of letting them go is hard~
it'll bring tears to my eyes~

i really want to go with fatin to perak~
i pray really hard to go~
but i can't~

the feeling of jealousy is really high right now~
i hate this feeling!
hasad ni tak bagus!!
berlapang dada laa amanina!

sometimes benda yang kite nak. kdg2 bukan yg terbaik tuk kte
sometimes bende yg kte tanak tulah yg terbaek tuk kte~

think nina think!!
amanina, please berlapang dada~
amanina, please be mature~
amanina, please please please~

oh Allah, nina sayangkan famili nina~
ya Allah, nina sayangkan famili uniten nina~
ya rabb, nina sayangkan famili bun nina~
ya rahman, nina sayangkan famili icc nina~
ya rahim, nina sayangkan famili icc utp nina~
please love them as much as they loved me~
coz i love them from the bottom of my heart~
may Allah bless~

mode: self-reflection and learning to say alhamdulillah~

1 comment:

HE said...

tiada yang indah di utp melainkan dedaunan kuning dan layu...

tidak rugi jika anda tidak ke tempat itu

kerana

tempat itu sangat panas