Tuesday, January 18, 2011

saya suka nama saya =)

 nama saya amanina fasihah
anak en. mohd zain dan pn. aliah
saya suka nama saya..
kenapa saya suka nama saya?
sebab dia best~~~

amanina- harapan/cita2 kami
fasihah- fasih berkata-kata
amanina fasihah- harapan kami yang fasih berkata2 =)
terima kasih parents! =)

mase bday aritu, dpt keychain dr RARA...
ade tulis AMANINA!
nina sgt teruja!
bese klau keychain name2 ni byk tulis AMALINA~
best2!!
thanks rara!
sayang kamu!

kat belakang keychain tu tertulis laa cam dlm gambar kat atas tu..
hee..
btambah2 laa nina senyum =)

bersopan santun, 
berbudi bahasa,
pandai mengambil hati orang lain,
sistematik, kemas dan teratur dalam melakukan kerja.
muahaha
amin... doa2 laa nina jd cmtu.. hehe


nina letak kat pencil box supaya every day tgk keychain tu,
nina kn igt, arini kn sistematik, kemas dan teratur ble wat keje~
hahaha~
cam senget je kn?
tapi tape, 
coz nina suka!!
=)

may Allah bless

2 comments:

zulfarid said...

:)
i love your name too..hee

.h.o.p.e. said...

zulfarid- hehehe... merci!!