Monday, April 28, 2008

looking for the lost hope

i think im very far from 'him'.. missed d times wen we used to date... m tryin my besh 2 be a new nina.. the new nina dat He'll love.. but y i feel dat the more i try, the more i feel lost..? im not tryin hard enough izzit? i cant loose any hope now.. i juz cant!

believe in Him, believe in urself-dat were d words mom always told me... can i put my hope again? all i can see, hope is like an investment.. the more u invest in it, the riskier it get... n wen u lost, u find urself wif hurtful thoughts... izit like dat? or im juz seeing things too differently..~?

i dunoe.. for all i noe, luv will grow.. hope will not die.. i'll keep holding onto those words.. juz tryin to get better n better each day... my search never ends~

1 comment:

KhALiF MuJaHiD said...

yang pertama,i tink u dun hav to be a new nina just for him to like u back,but just be urself,the u that u feel comfortable with,and then apa yang baek yang pertama polishkan lagi,and apa yang kurang,yang pertma lebihkan lagi,ap2 pun lakukan sesuatu perkara itu dengan ikhlas,and insyaAllah,Allah akan sentiasa bersama-sama kita.. ;) niatkan setiap perkara yang kita lakukan kerana Allah ;D biasa la kita semua ada kelebihan dan kekurangan ryte,but jangan mengangap kekurangan diri itu menghalang yang pertama untuk mencapai kejayaan di dunia dan akhirat..

"Jika kita melakukan sesuatu dengan keikhlasan, nescaya ganjaran yang kita terima juga setanding dengan apa yang kita usahakan."

"Dalam hidup,terkadang kita lebih banyak mendapatkan apa yang tidak kita inginkan. Dan ketika kita mendapatkan apa yang kita inginkan,akhirnya kita tahu bahawa yang kita inginkan terkadang tidak dapat membuat hidup kita menjadi lebih bahagia."